Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Thursday, March 8, 2012

Negeri 5 Menara

Bismillahirrahmannirahim
 

Saya seronok menonton Trailer Negeri 5 Menara dan mendengar lagu OST cerita ini iaitu "Man Jadda Wajada". Satu slogan yang menarik perhatian saya. Walaupun novelnya sudah lama terbit di Malaysia oleh PTS tetapi saya tidak pernah tergerak hati untuk beli. Saya hanya melihat kawan saya beli sahaja. Apabila saya lihat trailer, saya rasa tidak sabar untuk menonton. Di Malaysia, lambat lagi cerita ini keluar kerana di Indonesia baru keluar 1 Mac.

Saya pun hampir terlupa pada trailer ini. Saya pernah tonton tetapi tahun lepas rasanya. Baru tergerak hati untuk menonton sekali lagi. Lagu Man Jadda Wajada memang membangkitkan semangat saya yang bermaksud "Sesiapa yang bersungguh-sungguh, dia akan berhasil."

Unikkan cerita ini? Saya pasti.

Ini pelakon-pelakon yang berjaya menghidupkan watak-watak dalam Negeri 5 Menara


Post a Comment