Alhamdulillah! Praise to Allah...

Daisypath Happy Birthday tickers


Wednesday, February 6, 2013

Hiraq

Bismillahirrahmannirrahim

Apabila disebut tentang pemakanan sunnah, pasti pemikiran pembaca terbayangkan seperti ini:-

Kurma

Delima

Zaitun

Ini antara makanan terbaik di dunia dan disebut dalam Al-Quran. Ada tujuh kalau tak silap saya makanan yang terbaik. Saya pilih tiga sahaja.

Tajuk post saya ialah Hiraq. Apakah Hiraq ini? Hiraq ini merupakan satu syarikat yang menghasilkan pelbagai produk dari sumber utamanya iaitu pemakanan sunnah.. Pengasasnya iaitu Raja Mazian mendapat ilham untuk memberi nama Hiraq ketika beliau dan suaminya pergi ke Gua Hira'.

Produk ini selalu dipromosikan dalam Majalah Anis terbitan Galeri Ilmu tetapi saya tidak pernah pergi ke pejabat Raja Maizan di Shah Alam. Stokis pula tiada yang berdekatan dengan kawasan Taman Permata. 

Sehinggalah cawangan Hiraq ini baru dibuka di Giant Taman Permata. Barulah saya berpeluang untuk membeli produk ini.

Setakat ini baru dua produk sahaja saya  beli daripada Hiraq iaitu:-


Hiraq Karmila Platinum...

Harga
SEM RM39.90
S/S RM49.90
BRU B$ 22.00

Apakah khasiat bagi sesiapa yang mengambil Hiraq Karmila ini?

-Membantu mengecutkan rahim dan membentuk kembali badan selepas proses mengandung

-Meningkatkan kesihatan dalaman dan mencantikkan wanita

-Mengatasi masalah senggugut dan keputihan

-Mencantikkan kulit serta menaikkan seri wajah

-Membaiki sistem peredaran haid

-Bertindak sebagai anti oksida

Ada banyak lagi khasiatnya tetapi cukuplah saya beri yang ini sahaja.


Hiraq Teh Tarik Susu Kambing
Satu sachet:- RM2.50

Kalau sesiapa yang tidak suka susu, saya cadangkan ambil Teh Tarik atau Cuppaccino. Sebenarnya, susu kambing Hiraq pun sedap. Rasa seperti Horlicks.

Salah satu khasiatnya ialah:-

-Untuk menguatkan antibodi

Memang bagus pun kalau saya beli sebab antibodi saya pun tidaklah kuat mana pun xD

Selamat membeli di mana-mana cawangan Hiraq yang berdekatan di rumah anda.
Post a Comment